Starszy sternik motorowodny - pytania
2008-11-24 01:28:59 UTC
Mozecie polecic trojmiejskie, solidne szkoly,
gdzie wyrobie patent starszego sternika motorowodnego?

W jakich granicach zamknie sie calkowity koszt takiego patentu?
(kurs + egazmin + ...)

U jakiego lekarza dostane zaswiadczenie lekarskie
o braku przeciwwskazan do uprawiania sportow motorowodnych?
(od reki u ogolnego? :)
Ryszard Czarnowski
2008-11-24 01:45:13 UTC
Witek Gizler http://www.skipper.gdynia.pl/
http://www.skipper.gdynia.pl/
Post by Q
U jakiego lekarza dostane zaswiadczenie lekarskie
o braku przeciwwskazan do uprawiania sportow motorowodnych?
(od reki u ogolnego? :)
u każdego ;)

Rycho
2008-11-24 07:45:05 UTC
Post by Q
U jakiego lekarza dostane zaswiadczenie lekarskie
o braku przeciwwskazan do uprawiania sportow motorowodnych?
(od reki u ogolnego? :)
u ka¿dego ;)
czyli ogolnie ide do ogolnego,
mowie, ze potrzebuje taki papier
i on mi go daje? :)

ile kosztuje taka przyjemnosc? 50zl?

3 miesiace temu mialem kompleksowe badania
u lekarza pracy (rtg, wzrok, krew, itd...);
czy moge dac ksero tego badania?
Włodzimierz Ring
2008-11-24 08:08:59 UTC
Q <***@spam.pl> napisał(a):

Szanowny Anonimie "Q".
Jest taki tutaj zwyczaj, że jak sie kogoś o coś prosi to nie robi sie tego
anonimowo.
Pzdr z poniedziałku.
Kocur
Maciej Bojko
2008-11-24 08:42:45 UTC
On Mon, 24 Nov 2008 08:08:59 +0000 (UTC), "Włodzimierz Ring"
Post by Włodzimierz Ring
Szanowny Anonimie "Q".
Jest taki tutaj zwyczaj, że jak sie kogoś o coś prosi to nie robi sie tego
anonimowo.
Pzdr z poniedziałku.
Z upierdliwością też nie należy przesadzać. Plonk z poniedziałku.
--
Maciej Bójko
***@gmail.com
2008-11-24 08:47:14 UTC
Jest taki tutaj zwyczaj, ¿e jak sie kogo¶ o co¶ prosi to nie robi sie tego
anonimowo.
bardzo dobrze, dostatecznie ...nierozumiem.

czy pytanie, ktore zadalem jest az tak osobiste,
ze wymaga podania pelnych danych osobowych?

to samo inaczej:
dane moge podac - to zadna tajemnica,
ale jaki zwiazek ma to z moim "banalnym" pytaniem?

ps.
widze, ze nie jestem jedyna "anonimowa" osoba na tej grupie;

ps#2.
w internecie nie ma osob anonimowych;
plitkin
2008-11-24 08:47:38 UTC
Post by Q
3 miesiace temu mialem kompleksowe badania
u lekarza pracy (rtg, wzrok, krew, itd...);
czy moge dac ksero tego badania?
Nie. Musi byc napisane, ze brak przeciwskazan do uprawiania sportow
motorowych. A najlepiej zadzwon do Witka Gizlera (namiary masz wyzej) i
zapytaj.
Ryszard Czarnowski
2008-11-24 09:49:19 UTC
Post by Q
Post by Ryszard Czarnowski
Post by Q
[...]
Badania weź. Mnie przyjemnośc nic nie kosztowala, wziałem druknięte
zaświadczenie
sciągniete z jakiejś strony i poprosilem grzecznie tylko o autograf i
pieczatkę. Lekarz nawet nie byl ogólny, tylko chyba mi USG robili, grzecznie
zagaiłem, obejrzala wyniki (bo miałem), podpisała, podpieczętowala i OK.
Rycho
Piotr Wiśniewski
2008-11-24 09:53:13 UTC
Post by Włodzimierz Ring
[...]
Cóż... Włodek przynajmniej próbował uświadomić. Ja programowo anonimy
zlewam. Nie mam ochoty tracić czasu na pomaganie ludziom którzy wstydzą
się własnego nazwiska.

Piotr.
--
Piotr Wisniewski Sail-Ho
***@sail-ho.pl http://www.sail-ho.pl
--------------- Może uderzyć grom z jasnego nieba... -------------------
Roman Rumpel
2008-11-24 11:20:59 UTC
Post by Q
Post by Włodzimierz Ring
Jest taki tutaj zwyczaj, że jak sie kogoś o coś prosi to nie robi sie tego
anonimowo.
bardzo dobrze, dostatecznie ...nierozumiem.
Którego słowa nie rozumiesz?
Post by Q
czy pytanie, ktore zadalem jest az tak osobiste,
ze wymaga podania pelnych danych osobowych?
Czy ktoś żądał pełnych danych? Poinformowano Cię tylko o panującym tutaj
zwyczaju.
Post by Q
dane moge podac - to zadna tajemnica,
No i?
Post by Q
ale jaki zwiazek ma to z moim "banalnym" pytaniem?
Z pytaniem żadnego, natomiast jest tutaj taki zwyczaj...
Post by Q
ps.
widze, ze nie jestem jedyna "anonimowa" osoba na tej grupie;
Gdybyś bywał częściej widziałbyś więcej - kto jest, a kto nie jest
anonimowy i dlaczego.
Post by Q
ps#2.
w internecie nie ma osob anonimowych;
Pewnie, pewnie, tylko nam się nie chce gmerać w whoisach i innych
takich. My mamy taki zwyczaj....
--
Szukam nowej sygnaturki

Roman Rumpel skype:rumpel.roman
www.rumpel.pl
Marek Witbrot
2008-11-24 11:25:16 UTC
Post by Q
czy pytanie, ktore zadalem jest az tak osobiste,
ze wymaga podania pelnych danych osobowych?
Taki tu dziwny folklor. Przyzwyczaisz się :)
--
Marek Witbrot

www.playmobile.pl/marula
Maciej Bojko
2008-11-24 19:26:37 UTC
http://galczynski.kulturalna.com/a-6828.html
--
Maciej Bójko
***@gmail.com
2008-11-25 14:48:21 UTC
Post by Ryszard Czarnowski
Post by Q
U jakiego lekarza dostane zaswiadczenie lekarskie
o braku przeciwwskazan do uprawiania sportow motorowodnych?
(od reki u ogolnego? :)
u każdego ;)
wlasnie bylem sie zarejestrowac u ogolnego
i baby-rejestratorki nawet nie chcialy mnie zapisac
i odeslaly do lekarza sportowego,
tzn. zebym se znalazl lekarza sportowego,
i "w ogole to nie ich dzialka"...

ps
bylem u lekarza pierwszy raz od 10-15 lat
i nie mialem pojecia jak je zripostowac :(
Aga_gagaa_
2008-11-25 15:28:21 UTC
Post by Q
Post by Ryszard Czarnowski
Post by Q
[...]
a co je to obchodzi po co ty do lekarza idziesz??.. masz fanaberię iść
to się rejestrujesz im nic do tego "po co". To nie konsylium mogące
stwierdzić czy masz prawo skorzystać z porady lekarskiej czy nie.
Aga_gagaa_Proczka
pees: może zapomniałeś się przedstawić ... i dlatego Cię
panie-rejestratorki olały hrhrhr
wacław
2008-11-25 19:00:38 UTC
Post by Roman Rumpel
Czy ktoś żądał pełnych danych? Poinformowano Cię tylko o panującym tutaj
zwyczaju.
Kto, jak kto, ale że ty się w to wtrącasz, to się dziwię ;-(
Post by Roman Rumpel
Z pytaniem żadnego, natomiast jest tutaj taki zwyczaj...
Niestety, kłamiesz, od dawna robi się nagonkę na "nowych", pominę przykłady
owych naganiaczy, którzy nie podpisują, zatem o co chodzi?
Post by Roman Rumpel
Gdybyś bywał częściej widziałbyś więcej - kto jest, a kto nie jest
anonimowy i dlaczego.
Czy znów nie "przeginasz"?

Żądasz najpierw bycia, a później obycia?

W mojej ocenie, wszystko, co tu sugerujecie, czyli wręcz wymuszacie, jest na
granicy prawa, jak niebezprawia.

Nikt nie ma prawa nikogo do czegokolwiek zmuszać ;-(
Post by Roman Rumpel
Pewnie, pewnie, tylko nam się nie chce gmerać w whoisach i innych
takich. My mamy taki zwyczaj....
Co ty powiesz, już wam się znudziło?

Chciałbym w to uwierzyć, ale szczerze wątpię ;-(
Wacław Nieśmiały
wacław
2008-11-25 19:09:51 UTC
Post by Włodzimierz Ring
Szanowny Anonimie "Q".
Jest taki tutaj zwyczaj, że jak sie kogoś o coś prosi to nie robi sie tego
anonimowo.
Zwyczaj, czyli nagonka na "nowego", żeby sprawdzić jego zachowania.

Z drugiej strony, jak historia naszej grupy mówi, część z was potajemnie
Post by Włodzimierz Ring
Facet tu maci bodaj od marca i dopiero teraz sprawdziłeś jego miejsce pracy
(c) Jerzy Sychut 25 października 2004

A o dziwo, ponoć był to "prześladowany" Polak = autor;-(

Skąd u ludzi takie "brudne" pomysły?

Ps.
W internecie dyskutuje się (winno) z poglądami = tezami = pomysłami =
rozwiązaniami, a nie o prywatnych osobach, ich upodobaniach itp.
Wacław Nieśmiały
wacław
2008-11-25 19:58:30 UTC
Post by Q
U jakiego lekarza dostane zaswiadczenie lekarskie
o braku przeciwwskazan do uprawiania sportow motorowodnych?
Pytasz o bardzo istotną sprawę, z którą dawno już wolna Polska winna się
rozliczyć ;-(

Po pierwsze, przez analogię do kierowców samochodów, taki lekarz winien być
wskazany (zapewniony) przez organizatora kursu lub związek motorowodny.

Po drugie, powyższe, jest pozbawione podstaw, jeżeli mówimy o uprawianiu =
prowadzenia motorówki "rodzinnej"
Ty nie piszesz jaki jest Twój cel uzyskania "patentu"

Po trzecie, lekarze wydający zaświadczenia winni być do tego "przyuczeni" i w
wielu przypadkach są, szkoda, że zapomniano o użytkownikach drug wodnych ;-(

Po czwarte i ostatnie, proponuję zasięgnąć języka w ośrodku szkoleniowym, oni
podpowiedzą, bo wiedzą dokładnie o problemie.

A co z zasady tolerują?

Wszystko, oby było na pieczątce "lekarz..."

A dlaczego?

Z zasady większość patentowiczów robi "papiery w celach "rodzinnych, zatem
nikt tak naprawdę nie będzie dochodził...
Oczywiście może powstać problem (dla wszystkich), jak coś się wydarzy, np typu
wypadek lub dochodzenie prawdy, czy Twoja potencjalna dolegliwość, mogła mieć
wpływ na powstałe zagrożenie...
Oczywistą oczywistością jest, że to mocno naciągana hipoteza, bo wypadków jest
mało, które powodują zagrożenie życia (mienia)... szeroko pojętego.

Z drugiej strony Związek Motorowodny... też się wykpi, bo powie, że nie jest
od "ustalania" prawideł dla lekarzy w przedmiocie, chociaż nie do końca ;-(

Ps.
Medycyna pracy..., ale jak zamierzasz zawodowo "pływać", bo kadry teraz są
uczulone na "kwity", nie tylko "lustracyjne"
Powodzenia...
Post by Q
(od reki u ogolnego? :)
czyli rodzinnego, najczęściej ;-)
Wacław Nieśmiały
wacław
2008-11-25 20:29:43 UTC
Post by Q
Post by Włodzimierz Ring
Jest taki tutaj zwyczaj, że jak sie kogoś o coś prosi to nie robi sie tego
anonimowo.
bardzo dobrze, dostatecznie ...nierozumiem.
Masz prawo nie znać swoich praw.
Post by Q
czy pytanie, ktore zadalem jest az tak osobiste,
ze wymaga podania pelnych danych osobowych?
Patrz powyższe.
Zatem, musisz wiedzieć, że imię i nazwisko są tak samo prawem chronione jak
pseudonim.
Jeżeli Q wymaga ochrony prawnej, to tylko Ty o tym decydujesz, zgodnie z
regulacjami prawnymi w przedmiocie, o których mówi Art. 23. k.c.[dobra
osobiste człowieka, jak w szczególności [,,,] nazwisko lub pseudonim, [,,,]
pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w
innych przepisach.
Post by Q
widze, ze nie jestem jedyna "anonimowa" osoba na tej grupie;
ps#2.
w internecie nie ma osob anonimowych;
A z tym się zgadzam.
Ostatnie lata informatyzacji społeczeństwa przyniosły postęp i w sferze
"anonimów", a wręcz zlikwidowały "instytucję anonima internetowego". O tym już
kiedyś pisałem.

Ps.
Przymknij oko na tutejszy folklor, mamy tu kilku działaczy np SAJ (RING) itp,
których podstawowym językiem jest "gwara rynsztokowa" ;-(
Pytaj i zabieraj głos, tylko, jeżeli mogę sugerować, nie daj się wciągnąć w
indywidualne zaczepki.
Mamy tu zwyczaj, że do domu otrzymasz list z "szantażem" = pogruszkami, że jak
"nie zamilkniesz", to cię do sądu podadzą.
W tym wątku jest osoba, na której kancelarię prawną (bez reklamy) powołują się
"szantażyści", też działacze ;-(
I to dopiero jest kuriozum, obok grupowej inwigilacji ;-(
Wacław Nieśmiały
Ryszard Czarnowski
2008-11-25 20:44:11 UTC
Post by Q
Post by Ryszard Czarnowski
Post by Q
[...]
A po co rejestratorkom cokolwiek mówileś, ich działka to wyszukać lub
załozyć kartę i połozyć na biurku lekarza.
Chyba należą się jakies badania raz na piętnaście lat. Mnie opieporzyli, że
bylem ostatni raz ok. 10 lat temu, że należy robić badania okresowe itp.
Dziwna jest ta nasza służba zdrowia.

Rycho
Paweł ccc
2008-11-26 09:56:37 UTC
Post by Q
Post by Ryszard Czarnowski
Post by Q
[...]
Kolego. Sam sobie odpowiedziałeś.
Idź do lekarza medycyny pracy u którego byłeś i który za drobne 30 -50 PLN
wystawi Ci zaświadczenie o które Ci chodzi. Więcej nie może zażądać bo już raz
za to samo wziął pieniądze.
Jeżeli nie chcesz iść do tego lekarza to musisz poszukać lekarza "sportowego",
który będzie wiedział o co ci chodzi albo ... do lekarza medycyny pracy.
O Publicznej Służbie Zdrowia zapomnij bo żaden lekarz pierwszego kontaktu Ci
niczego nie wypisze (mimo, że to właśnie do NIEGO należy) i na sto procent
wykręci się brakiem uprawnień z zakresu medycyny pracy.
Jak nie masz znajomego lekarza to wróć do tego pierwszego. Oszczędzisz sporo
czasu i nerwów a i tak w swoim ZOZ niczego nie załatwisz.
Powodzenia
Następna strona >
Strona 1 z 4