kosz dziobowy
Micha³ Piwosz
2007-01-21 19:44:58 UTC
Powiedzcie moiściewy, gdzie w trójmieście znajdę kosz dziobowy jakości i
ceny akceptowalnej. Druga sprawa to sztorm relingi. Widziałem w castoramie
stalówkę w koszulce plastikowej. Co sądzicie o użyciu czegoś takiego, czy
będzie rdzewieć?
pozdrawiam
michał piwosz
Jacek Kijewski
2007-01-21 20:04:18 UTC
Powiedzcie moi=B6ciewy, gdzie w tr=F3jmie=B6cie znajd=EA kosz dziobowy ja=
ko=B6ci i
ceny akceptowalnej. Druga sprawa to sztorm relingi. Widzia=B3em w castora=
mie

W sklepie.

(bez podania: do czego: rozmowa nie ma najmniejszego sensu. Czasem mo=BFna=
=20
kupi=E6 gotowy, czasem robi=B1 na zam=F3wienie).
stal=F3wk=EA w koszulce plastikowej. Co s=B1dzicie o u=BFyciu czego=B6 ta=
kiego, czy
b=EAdzie rdzewie=E6?
Jak=B1 stal=F3wk=EA? Ocynk? A2? A4? Czarn=B1?

--=20
***********Jacek Kijewski, ***@sail-ho.pl z odwiecznym (since 1995) motte=
m: *
"Kazda dostatecznie rozwinieta technologia niczym
szczegolnym nie rozni sie od magii" Linux ad=
min
Portal =BFeglarski: http://www.sail-=
ho.pl
************************************* Support Open Source: http://www.rwo.=
pl *
Dawidus
2007-01-21 20:30:37 UTC
Post by Micha³ Piwosz
[...]
******************************
Zapomnij o stalówce w koszulce z castoramy. To ocynk. Zgnije po jednym
sezonie.
Lepiej bez koszulki lecz 316-tka. W sklepie sail-service-u powinni mieść
rozsądne ceny stalówek.
Dawid Szewczuk
********************
Jaromir Rowinski
2007-01-21 21:34:30 UTC
Post by Micha³ Piwosz
Powiedzcie moiściewy, gdzie w trójmieście znajdę kosz dziobowy jakości i
ceny akceptowalnej.
Zależy do czego.
Jak typówa, to napisz jaka łódka albo sam googlaj/szukaj po typie łódki.
Jak nie to możesz zapytać tu, cenę ocenisz sam...:
http://tinyurl.com/2mpbrp
Post by Micha³ Piwosz
Druga sprawa to sztorm relingi. Widziałem w castoramie stalówkę w
koszulce plastikowej. Co sądzicie o użyciu czegoś takiego, czy będzie
rdzewieć?
Plastik czy nie - ma być nierdzewka.
W Castoramie to wątpię by była.
Nie oszczędzaj na pierdołach...
Ahoj
--
Jaromir Rowiński
"żeglarstwo może stać się dyscypliną przyjazną dla wszystkich żeglujących"
(c) by PZŻ
Micha³ Piwosz
2007-01-22 16:27:46 UTC
Post by Jaromir Rowinski
napisz jaka łódka
Łódka jest nietypowa: szwedzki typ Havsfidra, więc prawdopodobnie kosz też
będzie miała nietypowy. Jakie wymiary są tu ważne?
michał
Jacek Kijewski
2007-01-22 16:44:21 UTC
napisz jaka =B3=F3dka
=A3=F3dka jest nietypowa: szwedzki typ Havsfidra, wi=EAc prawdopodobnie k=
osz te=BF
b=EAdzie mia=B3a nietypowy. Jakie wymiary s=B1 tu wa=BFne?
Hm, to pozostaje zam=F3wi=E6 "pod wymiar". Alu-chrom, ale Makie=B3a zna jak=
=B1=B6=20
firm=EA w Cieplewie, kt=F3ra robi nierdzewki. Nie wiem, czy nie Krupa.

Alu-chrom jest dobry, cho=E6 nietani, i znaj=B1 si=EA na jachtach (wi=EAc n=
ie=20
trzeba t=B3umaczy=E6 podstaw). Gotowego do Havsfidry nie dostaniesz. A=20
rozmiar? No rozstawienie sztyc, pochylenie itd... lepiej zrobi=E6 z kartonu=
=20
szablon rozstawienia sztyc i reszt=EA zostawi=E6 fachowcom.

pl *
Jaromir Rowinski
2007-01-22 17:06:01 UTC
Post by Micha³ Piwosz
Post by Jaromir Rowinski
napisz jaka łódka
Łódka jest nietypowa: szwedzki typ Havsfidra, więc prawdopodobnie kosz
też będzie miała nietypowy. Jakie wymiary są tu ważne?
Hmmm, ja to by,m zrobił jakiś szablon i do firmy co w nierdzewce spawa...
Ew. poszukał na stronach poświęconych Havsfirdzie, czy znalazł
w PL właściciela takowej, żeby pomierzyć z natury.

Ale generalnie nietypówa - ALU-Chroma już ci wrzucałem,
poniżej masz inną firmę, mniej się na żeglarskie
gadżety nastawiają, ale dalej od miasta chyba taniej będzie:
http://zdramet.pl/

Ahoj
--
Jaromir Rowiński