Weekendowy rejs po zatoce jachtem Bury Kocur IV dla WOŚP
Bury Kocur
2020-01-03 13:03:11 UTC
Witam wszystkie Koleżanki i Kolegów forumowiczów a także pozostałych entuzjastów żeglarstwa

Jak co roku mam przyjemność zaprosić wszystkich do licytacji weekendowego rejsu po zatoce gdańskiej dla wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Jest to już trzeci rok naszej współpracy z Orkiestrą i czwarty dla Orkiestry rejs.

Wszystkie dotychczasowe licytacje naszych rejsów kończyły się wspaniałymi wynikami i mam nadzieję, iż obecna – tegoroczna licytacja - równie dobrze wspomoże Orkiestrę, tym bardziej, że cel, dla którego gramy jest niezwykle zaszczytny.

Zapraszam więc do licytacji naszego rejsu a tym roku rejs nasz dodatkowo poleca także Orkiestra…

https://allegro.pl/oferta/rejs-jachtem-bavaria-40-cruiser-zatoka-gdanska-8814828022
Bury Kocur
2020-01-19 10:08:08 UTC
Licytacja zakończona znakomitym wynikiem 3650 zł dla Orkiestry.

Wszystkim licytującym serdecznie dziękuję za dobre serce i zapraszam do licytacji za rok...

Pzdr

Włodzimierz Ring