Od kogo wynająć żagłowkę na jez. żarnowieckim?
scobowski
2021-08-19 21:37:06 UTC
Kurwa.
Przepiękny akwen, lekko zagłębiony względem otaczającego terenu, ale
jednak - nadmorski.
Wieje ciągle, lekko zmiennie.
Objechałem całe pierdolone jezioro rowerem dwukrotnie;
W okolicznych 'przystaniach' - naliczyłem 4 maszty.
Pomorskie, to jednak jest trzeci świat.
J.F
2021-08-31 15:23:02 UTC
Post by scobowski
[...]
Eee tam.
http://www.marinagdansk.pl/

Tylko poczekaj na drugie czy czwarte zdjecie glowne.

J.
scobowski
2021-11-30 21:26:41 UTC
Post by J.F
Eee tam.
http://www.marinagdansk.pl/
Tylko poczekaj na drugie czy czwarte zdjecie glowne.
J.
OK. To dalej świadczy o tym, że to trzeci świat w żeglarstwie. Dwa ładne
jachty złapane do potrzeb sesji.. Przecież tam się powinno _roić_ od
masztów.
Zobacz, prowincjonalny porcik, mocno po sezonie, choć nieco bardziej na
południe. (10 lat temu) Loading Image...