wsparcie przy kupnie jachtu
t***@gmail.com
2019-12-05 08:42:59 UTC
Witam.
Znalazłem fajny jacht w Grecji sprzedawany przez komis jachtowy. Byłem, oglądnąłem i ..... jak to bywa, zachorowałem. Tylko tak: jacht jest pod banderą holenderską, właściciel jest Grekiem, firma pośrednicząca jest też grecka, ale zarejestrowana na Cyprze. Przy oglądaniu był tylko właściciel mariny gdzie jacht stoi. Trochę to dla mnie zbyt skomplikowane. Poszukuje osoby (firmy) która pomogła by mi przebrnąć bezpiecznie przez proces sprawdzenia i ewentualnie zakupu. Jak najbardziej liczę się z kosztami takiego wsparcia. Ktoś, coś?
ąćęłńóśźż
2019-12-05 09:16:51 UTC
A gdzie stoi (tak plus minus)?

-----
[...]