Zaginął Patryk Palczyński
Pawel Hryniewicz
2010-07-28 08:55:39 UTC
Przeczytałem w Gazecie Wyborczej smutny artykół o Patryku Palczyńskim. Są
też inne w internecie
http://www.mmtrojmiasto.pl/blog/entry/5892/Patryk+Palczy%C5%84ski+-+kolejny+zaginiony.html
Jest znany jako młody żeglarz regatowy z Gdyni.
Moze ktoś wie co może pomóc niech przeczyta artykół z linku powyżej.
Ja mam od niego maila nic nie znaczącego z 29. V

Paweł Hryniewicz
G. Firlik
2010-07-28 09:12:58 UTC
Post by Pawel Hryniewicz
Ja mam od niego maila nic nie znaczącego z 29. V
A Patryk nie pisywał na p.r.z.? Posty podpisane "Patrick", ostatni z 1
czerwca, adres mailowy by się zgadzał...

Grzesiek
Pawel Hryniewicz
2010-07-28 09:23:46 UTC
Tak, to on.
Grzesiek
Marek Witbrot
2010-08-11 22:20:11 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
Krzysztof Chajęcki
2010-08-11 23:01:54 UTC
Post by Marek Witbrot
http://www.dziennikbaltycki.pl/fakty24/291397,zeglarz-z-gdyni-zostal-
zamordowany,id,t.html
Post by Marek Witbrot
Jednak Patryk został zamordowany- zwłoki wyłowione 14. lipca
zidentyfikowano.
[i]
meping :-(
Rudolf Wasilewski
2010-08-15 18:40:57 UTC
Post by Marek Witbrot
Post by Pawel Hryniewicz
[...]
[']

Posty Patryka na naszą grupę tuż przed tragedią są intrygujące, nie do końca
jasne...
Paweł Goławski
2010-08-17 07:38:25 UTC
[i]
a***@gmail.com
2019-11-05 11:12:57 UTC
Post by Rudolf Wasilewski
Post by Marek Witbrot
Post by Pawel Hryniewicz
[...]
Dzień dobry, piszę w sprawie Patryka Palczyńskiego. Czy jest możliwość dotarcia do postów, o których Pan wspomina? Współpracuję z dziennikarzem z Magazyny Kryminalnego 997. Mimo upływu tylu lat, nadal próbujemy wyjaśnić śmierć Patryka
z poważaniem
ąćęłńóśźż
2019-11-05 11:48:07 UTC
Może napisz do Rudka W.?

-----
a***@gmail.com
2019-11-05 13:06:23 UTC
Post by ąćęłńóśźż
Może napisz do Rudka W.?
-----
Posty już znalazłam. Czy wszystkie, nie wiem, Patryk miał prawdopodobnie kilka kont. Niestety nie mam bezpośredniego kontaktu, do osób, które dyskutowały tutaj o jego postach. Zostaje liczyć na łut szczęścia, że się odezwą.
ąćęłńóśźż
2019-11-05 14:53:26 UTC
Raczej się nie odezwą, pisz do nich na maila.

-----
a***@gmail.com
ale jak? ich maile nie wyświetlają mi się, za to wiadomosci, które tu piszę przychodzą na maile, wiec jeśli jeszcze je obslugują to je dostają
ąćęłńóśźż
2019-11-05 18:55:21 UTC
encysol.pl wiki Rudolf Wasilewski

-----
ale jak?
a***@gmail.com
2019-11-05 19:01:54 UTC
Post by ąćęłńóśźż
encysol.pl wiki Rudolf Wasilewski
-----
Post by a***@gmail.com
ale jak?
chyba udało mi się go znaleźć po cząstkowym mailu, spróbuję napisać
dziękuje za pomoc